Monet asiakkaat tekevät ostoksia mieluiten kivijalkaliikkeissä, sillä he haluavat koskettaa ja tunnustella tuotteita. Mitä tulee millenniaaleihin, 82 % heistä haluaa edelleen shoppailla myymälässä verkkokaupan sijaan, jos myymäläkokemus on vuorovaikutteinen ja nykyaikainen Pysyäksesi kehityksen mukana on tärkeää, että uudistat myymäläsi osa-alueita säännöllisesti tekemällä muutoksia, jotka ovat merkityksellisiä ja ekologisia – ilman häiriötekijöitä ja suuria kustannuksia.
7–10 vuoden välein tehtävän täysremontin sijaan olemme kehittäneet kiertotaloutta tukevan infrastruktuurin, joka on riittävän joustava mahdollistamaan erilaisia kokoonpanoja ja somistuksia myymälässä. Philipsin elinkaarivalaistuksen avulla voit uudistaa myymäläsi nopeasti ja luoda monenlaisia myymäläkokemuksia.