Muunna myymäläsi ja valikoimasi upeaksi ostoskokemukseksi Philipsin LED-valoresepteillä. Löydä ainutlaatuinen valaistus, joka tuo esiin jokaisen tuotteen ja käyttökohteen parhaat puolet: valkoisesta tulee kirkkaampi, mustasta syvempi, väreistä eloisampia ja farkkumateriaalista selkeämmin erottuva. LED-valoresepteillä voit luoda kokonaisvaltaisen myymäläkokemuksen, johon asiakkaat haluavat palata yhä uudelleen.
Myymälävalaistus, joka noudattelee aina uusimpia trendejä
Kokeile eri LED-valoreseptejä
Näe, miten oikea LED-valoresepti auttaa antamaan oikean kuvan vaatemyymälän valikoimasta ja kommunikoi brändin ainutlaatuisuutta.
Mikä on sinun brändisi sävy?
Standardi 930
Käytä lämpimiä värejä ja pehmeitä valkoisen sävyjä, jos haluat luoda rauhallisen ja kutsuvan ilmapiirin. Saat huomata, että luovuus onnistuu kustannustehokkaalla tavalla.
Premium White
Muodin vähittäiskaupan uusi edelläkäyvä ratkaisu, joka tuottaa vahvat valkoisen sävyt markkinoiden parhaan tekniikan avulla, mutta kuluttaa mahdollisimman vähän energiaa.
Crisp White
Lisää hiukkanen dramatiikkaa tuotteiden esillepanoon. Korosta vaaleiden sävyjen eroja, paranna tummien sävyjen erottuvuutta kontrastia lisäämällä ja luo aitoa loistetta ympäristöön lämpimiä ihonvärisiä sävyjä uhraamatta.
Premium Color
Paranna värien ja valkoisten välistä kontrastia. Tee väreistä syvempiä kuin koskaan aikaisemmin – luo täyteläinen ja eloisa muotikokemus, joka ei hävitä taustaa. Hyödynnä energiatehokkuuden positiiviset vaikutukset.
Denim
Korosta denimkankaan (jopa haalistuneeksi käsitellyn) värin ja muun materiaalin eroa vaikuttamatta liikkeen tiloja ympäröivään kokonaistunnelmaan.
Värintoisto ja värien kylläisyys
Värit ovat muodin keskiössä. Värintoistoindeksillä kuvataan tapaa, jolla eri valonlähteiden värit havaitaan. Tämä mittari ei kuitenkaan sisällä tietoa värikylläisyydestä, sillä sama värintoistoindeksi voidaan saavuttaa niin haaleilla kuin hyvin kylläisilläkin väreillä. Oikealla oleva kaavio osoittaa tämän selvästi: kaaviossa esitetään värikylläisyysarvo 70, joka voi vastata erittäin ali- tai ylikylläisiä T-paidan värejä. Olemme kehittäneet Philipsin LED-valoreseptit täyttämään tämän aukon, jotta voit varmistaa, että mallistosi erottuvat edukseen ja luovat mieleenpainuvan kokemuksen.
Jef Montes ‑mallisto ihastuttaa Lontoon muotipiirejä kankailla, jotka on suunniteltu toimimaan vuorovaikutuksessa raikkaan valkoisten LED-valojen kanssa
Montesin kokoelma suunniteltiin erityisesti Philips Lightingin tarpeisiin ja esittelemään valkoisen LED-myymälävalaistuksen mahdollisuuksia.
Montes on koko uransa ajan ollut viehättynyt materiaalien valomuistista ja valon heijastumisesta erilaisista pinnoista, ja tätä mallistoa varten hän tutki valon vuorovaikutusta vaatteiden kanssa. Philips Crisp White ‑myymälävalaistuksen innoittamassa Illuminosa & Velero ‑mallistossaan Montes käyttää muun muassa lasikuitua ja nailonia, joiden avulla hän luo vaatteisiin upeita heijastustehosteita.
"Valolla on tärkeä rooli mallistoissani, ja valkoinen valo on erittäin tärkeä oikean vaikutelman saavuttamisessa", hollantilainen muotisuunnittelija Jef Montes sanoo. "Philips Crisp White ‑LED-valot luovat kiinnostavia valoheijastuksia materiaaleihin, ja raikkaan valkoisessa valossa asujen linjat erottuvat selvästi."
Mallisto esiteltiin ensimmäisen kerran House of Fraserin Lontoon lippulaivamyymälässä Oxford Streetillä, ja se on esillä myös Lighting and Building -näyttelyssä Frankfurtissa maaliskuussa. House of Fraser on valinnut Crisp White ‑valot kansainväliseen usean myymälän konseptiinsa, joka käsittää jo viisi myymälää Isossa-Britanniassa ja lähitulevaisuudessa myymälän myös Kiinassa.
Interact Retail
Myymälävalaistusta on kaikkialla. Mutta entäpä jos se voisi tukea toiminnan tehostamista, parantaa myymäläkokemusta ja kerätä dataa perusteellista myymäläanalyysia varten? Älykästä ledivalaistusta käyttävän Interact Retail ‑ratkaisun avulla tämä kaikki on mahdollista. Luo upeita ja monikäyttöisiä myymälätiloja, vaikuta asiakkaiden käyttäytymiseen vyöhykkeiden ja valaistustasojen avulla tai lähetä sijaintiin perustuvia tarjouksia asiakkaiden älypuhelimiin myymäläsovelluksen avulla. Tällaista myymälää voi jo kutsua älykkääksi!
Haluatko lisätietoja?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysymyksiä.