Tee tukipyyntö tai reklamaatio
Täytäthän alla olevaan kenttään mahdollisimman tarkan kuvauksen tukipyynnöstäsi tai reklamaatiostasi (vika, tuotekoodi, tuotteen Service tag, tilausnumero). Huomioithan, että kuvauksen ensimmäiset 30 merkkiä toimivat otsikkona reklamaatiotiketille.
Kerro tiedustelusi syy. Anna mahdollisimman paljon tietoa.
Valitse sen tuotteen brändi, jolle tarvitset tukea (jos tiedät sen).
Asiakasviite toimii lähetyksen tunnisteena, mikäli valaisin korvataan reklamaatiossa uudella. Asiakasviitteenä voi olla esim. tilauskoodi, yhteyshenkilön nimi ja kohteen nimi.
Klikkaa valitaksesi tiedostoja
Huomioithan, että tiedostot eivät voi olla .zip-muodossa eikä niiden nimi saa sisältää erikoismerkkejä.
Sallitut tiedostot: 3
Tuetut muodot: pdf, jpg, jpeg, doc, docx, png, xls, xlsx, bmp ja rtf
Tiedoston koko: 3 kt – 3 Mt
Tiedostojen enimmäismäärä saavutettu
Haluan vastaanottaa personoitua myynninedistämisviestintää Signify-brändien tuotteista, palveluista, tapahtumista ja kampanjoista. Lisätietoja*
Hyväksyn käyttöehdot*
Kaikki henkilökohtaiset tiedot käsitellään tämän tietosuojalausunnon mukaisesti
* Huomaa, että tämä lomake on tarkoitettu ensisijaisesti yritystiedusteluihin. Kuluttajien pyyntöihin vastaaminen voi viivästyä.