Service Form CRM

Tee tukipyyntö tai reklamaatio

Täytäthän alla olevaan kenttään mahdollisimman tarkan kuvauksen tukipyynnöstäsi tai reklamaatiostasi (vika, tuotekoodi, tuotteen Service tag, tilausnumero). Huomioithan, että kuvauksen ensimmäiset 30 merkkiä toimivat otsikkona reklamaatiotiketille.

Kerro tiedustelusi syy. Anna mahdollisimman paljon tietoa.

Valitse sen tuotteen brändi, jolle tarvitset tukea (jos tiedät sen).

Asiakasviite toimii lähetyksen tunnisteena, mikäli valaisin korvataan reklamaatiossa uudella. Asiakasviitteenä voi olla esim. tilauskoodi, yhteyshenkilön nimi ja kohteen nimi.

    Tiedostojen enimmäismäärä saavutettu 

    Haluan vastaanottaa personoitua myynninedistämisviestintää Signify-brändien tuotteista, palveluista, tapahtumista ja kampanjoista. Lisätietoja*

    Hyväksyn käyttöehdot*

    * Huomaa, että tämä lomake on tarkoitettu ensisijaisesti yritystiedusteluihin. Kuluttajien pyyntöihin vastaaminen voi viivästyä.